För dig som vill vara med och forma fotoklubbens värdegrund

12 september , 2022 @ 18:00 - 20:00

Reviderings träff inför beslut om fotoklubbens värdegrunden

Plats: Icon huset
Tid: Måndag 12 september @ 18:00
 – 20:00

Välkommen att delta i arbetet med fotoklubbens värdegrund.
Vi kommer under revidering träffen att samtala och behandla värdegrunds frågor som berör fotoklubbens verksamhet.
Målsättningen för reviderings träffen är att justerar värdegrunden på de punkter som behöver förbättras och förtydligas, så klubben har en bra värdegrund som medlemmarna kan och vill leva upp till.

Gruppens arbete sammanställs för beslut på efterföljande medlemsmöte. Så har du något som du tycker eller tänker om föreningens värdegrund. så är du välkommen att delta i detta arbete.

Vill du delta i Växjö fotoklubbs värdegrunds arbete anmäler du ditt intresse på mail. vardegrund@vaxjofotoklubb.se.

Sista anmälningsdag för att delta i värde grunds arbetet är torsdag den 5/9 2022.

12 september , 2022

Icon huset