Bli medlem i Växjö Fotoklubb

Bli en bättre fotograf | Lättaste sättet att bli en bättre fotograf är att gå med i Växjö Fotoklubb

Blir du en bättre fotograf och utvecklas när du deltar i fotoklubbens aktiviteter?
Läs mer om fotoklubbens aktiviteter och fundera på om det skulle hjälpa dig med din utveckling som fotograf.

Växjö Fotoklubb en klubb för dig som gillar att fotografera och umgås med fotografer.

Medlemskapet i Växjö fotoklubben är ett prisvärt alternativ för dig som vill bli en bättre fotograf. Fotoklubbens aktiviteter innehåller en stor blandning från föreläsningar, fotograferande, resor och träffar i mindre grupper. Fotoklubben försöker att ha ett bra utbud av aktiviteter varje månad för att medlemmarna ska utvecklas tillsammans.

Föreläsningar, fototräffar, utställningar och fotoresor

Bli en bättre fotograf när du deltar i fotoklubbens aktiviteter.

Växjö Fotoklubb är en aktiv klubb där det finns mycket att välja på. Medlemmar väljer själv vad som det passar att delta i.

Föreläsningar av spännande fotografer och relaterade ämnen vid månadsmötena, och håller till i klubblokalen eller den digitala plattformen ZOOM.

Fototräff varje månad någonstans i närheten av Växjö.

Vi träffas också på Skåres konditori i Växjö en torsdag i månaden.

Växjö Fotoklubb anordnar fotoutställningar flera gånger om året där du som medlem kan ställa ut dina fotografier. Det brukar vara på galleri Sigma i slutet på juli och på biblioteket till vintern.

Klubben anordnar även lite längre fotoresor med övernattningar en gång om året. Den senaste resan gick till Gotland med fyra spännande fotodagar under september månad.

Det finns mycket att välja på om man vill utmana sig själv för att bli en bättre fotograf.

Så här gör du för att bli medlem i Växjö fotoklubb

Enklast för dig är att fylla i formuläret nedan med ditt namn, din e-post och ditt telefonnummer . Sedan skickar du 400 kr med Swish (se nedan), Märk betalningen med ditt namn. När du är registrerad i klubben så får du klubbens nyhetsbrev en gång i veckan, med information om vad som händer i klubben den närmsta tiden. Du kan då också delta i fotoklubbens ordinarie verksamhet utan extra kostnad.

Varmt välkommen till Växjö Fotoklubb

Ps. Ta första steget för att bli en bättre fotograf

____________________________________________________

Hur mycket kostar det?
    Medlemsavgiften är:
    Enskild medlem 400 kr/år.
    Familjemedlemskap 600 kr/år. (alla måste bo på samma adress)
    Ungdom upp till 20 år 100 kr/år.
    Blir du medlem efter den 1:a juli behöver du bara betala halv avgift detta året.
    Medlemsavgiften betalas via Bankgiro 230-5555 eller
    Swish till 123 234 89 85, ange för och efternamn som referens.