Anmäl dig till trivselgruppens utvecklingsarbete

6 februari , 2023 @ 18:00 - 20:00

Denna träff  6/2 kl 18-20 på icon Storgatan 82A.
kommer att fokusera på att skapa underlag för utbildningar inom klubben.

Vill du vara delaktig i att forma fotoklubbens verksamhet  och utveckla fotoklubben ?

Fotoklubbens trivselgrupp påbörjar utvecklingsarbetet av våra aktiviteter, för att utveckla medlemsnyttan och fotoklubben. Vi kommer att genomföra detta i lugn och ro över det kommande året, så att alla medlemmar har möjlighet att delta i formandet av fotoklubben och våra aktiviteter. Målsättningen är att våra aktiviteter skall bli mer attraktiva för medlemmarna och attrahera nya medlemmar att gå med i Växjö Fotoklubb.

Tillsammans gör vi en översyn av våra nuvarande aktiviteter och ser över vad som skulle kunna utvecklas, ändras eller förbättras. Vilka utbildningar, föreläsningar, studiebesök som kan vara ett bra komplement till klubbens utbud.

Gruppen skapar underlag till styrelsen, med förslag och förbättringar av verksamheterna för att öka kunskapsdelningen, och göra fotoklubbens aktiviteter mer attraktiva. Gärna med en rödtråd mellan utbildningar, föreläsningar, fototräffar, tävlingar och medlemsmöten där det är möjligt. Förslagen överlämnas löpande till styrelsen för vidare hantering.

Din röst behövs i Trivselgruppen !

Trivselgruppens träffar kommer att vara i Icon huset, Storgatan 82. på måndagar mellan 18.00 – 20.00 Följande datum gäller:
14/11 -2022, 9/1-2023, 6/2, 6/3, 10/4, 8/5, 5/6, 11/9, 9/10, 6/11, 11/12

Vi hoppas att du vill vara en del av det som formar Fotoklubbens framtida aktiviteter!
Anmäla dig till trivselgruppen på:

Obs viktigt att anmäla sig i god tid till respektive träff för att vi skall ha lämplig lokal med plats för samtliga som vill delta.

Detta utvecklingsarbetet som är i startgroparna är en process över tid, som är tänkt att hålla kvalitén på Växjö Fotoklubbs aktiviteter i takt med tiden.

Välkommen till Trivselgruppens första träff den 14/11
Klockan 18:00 i Iconhuset, Storgatan 82, Växjö.

Ps. Känner du att du bara kan delta vid enstaka tillfällen av de första årets planerade tillfällena, så är du välkommen de dagar du har möjlighet att delta. Men glöm inte att nämna det i mailet som  anmäler dig med.

6 februari , 2023

Icon huset