Loading Events

• This event has passed.

Vårutflykt till Öland

27 april @ 08:00 - 20:00

Nu börjar naturen sakta men säkert vakna till liv. Våra kameror vill komma ut och tillsammans med oss hitta vårkompositioner med tex fåglar, blommor, grönskande träd mm. Ölands natur har allt av detta och mer därtill i sitt fina landskap. Utflykten ger också en fin gemenskap och möjligheter till fotosnack.

Gary Ward bor i Färjestaden och han känner till många fina fotomiljöer som han har lovat att guida oss till.

Lördagen den 27 april arrangerar Växjö fotoklubb en heldagsutflykt till Öland med Gary som inspiratör.
Vi startar vår fotoutflykt i Färjestaden på Öland.

Vill deltagarna att vi träffas efteråt och har en bilddialog om våra bilder vi tagit så finns det möjligheter via zoom eller i klubblokalen.

Vi samåker från Norrtulls parkering kl 8.00 och tar med oss fika. Lunch äter vi på en restaurang under dagen.

Anmälan senast den 20 april till undertecknad.
solveiglarnung@yahoo.se

Hoppas vi ses på vårutflykten.
Solveig

Date: