FotoKul BildDialog – Tema: Närmare Mentor: Johnny Fryman

24 november , 2022 @ 19:00 - 21:00

FotoKul BildDialog höst 2022 Växjö Fotoklubb
Nu är det dags för bilddialoger igen. Varmt välkomna att delta. Idén med bild dialoger är att i en mindre grupp diskutera kring våra egna och andras bilder, som förhoppningsvis utvecklar vårt fotograferande. Vi diskutera förberedelser, bildkomposition och efterbehandling i BildDialog-form, kort och gott ”prata bild”.

Vi genomför bilddialogen digitalt som har visat sig fungera bra för de här träffarna. Känner du dig osäker på att delta via datorn men gärna vill vara med i en bilddialoggrupp, så hjälper vi dig att komma i gång. Meddela detta i din anmälan.

Anmälan till BildDialog i höst
Det finns olika tillfällen för bilddialog att anmäla sig till med olika teman och mentorer:

Torsdag den 24/11 Kl: 19:00
o Tema: Närmare Mentor: Johnny Fryman

• Tisdag den 1/12 Kl: 19:00
o Tema: Textur Mentor: Gary Ward

Varje träff håller på i max 2 timmar.
Du kan välja att delta i en eller flera dialog grupper.
Deltagare i en dialog har ett tema att fota kring (alternativt egna arkivbilder), framkalla bilderna och skicka dom till mentor inför varje bilddialog. Vi utgår från 2 bilder per tema för varje träff.
En bilddialoggrupp har max 8 deltagare.
Du som anmäler dig får en inbjudan via email inför varje ny bilddialog träff med en Zoom/Teams länk.

Anmäl dig till FotoKul Bilddialog genom att skicka ett email till bilddialog@vaxjofotoklubb.se ”Först till kvarn” gäller och anmäler dig senast 7 dagar före aktuell bilddialog. Ange i vilken grupp/grupper du vill delta i.
Välkommen att prata bild med oss
Ola, Gary och Johnny

24 november , 2022