Möte med Trivselgruppen

6 maj @ 19:00 - 21:00

Trivselgruppen

Vill du vara med och utveckla Växjö fotoklubb men känner att du inte har möjlighet att vara med i styrelsen?

I Trivselgruppen ges klubbens alla medlemmar möjlighet att framföra idéer, förslag och synpunkter
på både på klubbens nuvarande verksamhet och hur vår verksamhet kan utvecklas. Det finns en stor
kompetens i klubbmedlemmarnas samlade erfarenhet och kunnande som genom Trivselgruppen kan
föras vidare för beslut i styrelse, på medlemsmöten, eller på årsmöte.
Att delta på ett eller flera av Trivselgruppens möten är alltid frivilligt. Det finns heller inget krav på att ”ingå” i Trivselgruppen.
Exempel på frågor som behandlats på Trivselgruppen möten senare tid: nya regler för månadstävlingar, temagrupper, ökad medlemsaktivitet, mötesvärdar på månadsmöten.

Välkomna!

Nästa möte i trivselgruppen blir via zoom den 6 maj kl 19:00
Länk till mötet kommer att mailas ut till samtliga medlemmar.

6 maj

ZOOM Digitalt möte