Loading Events

Dagordning
* Sedvanliga Årsmötesförhandlingar.
* Bildvisning av medlemmarnas bilder
* Redovisning av månadstävlingen.
* Prisutdelning till vinnarna i Årets Bild, Årets Bildserie och Årets Klubbmästare.
Alla bidrag till Årets Bild och Årets Bildserie kommer att presenteras.
* Givetvis blir det fika.

Bildvisning av medlemmarnas bilder
Vi var 12 medlemmar som deltog i fotoutflykten till Gotland. Vädret var omväxlande med blåst, regn och sol. Vi besökte flera platser runt södra Gotland och fotade havet, klippor, gamla fiskebyar, Hoburgsgubben, soluppgångar mm. Det omväxlande vädret gav bla dramatiska moln i kompositionen. Det är intressant att se hur olika bilder/kompositioner blir när flera fotar på samma område.

Bildvisning från fotoresan till Gotland samt övriga medlemmars bilder. Att visa sina bilder för likasinnade är både roligt och utmanande. På årsmötet har du möjlighet att visa vad du tycker om att fotografera samt få bekräftelse för dina bilder av fotokompisar.

Du som vill visa dina bilder anmäl dig till info@vaxjofotoklubb.se, ämne ”Bildvisning årsmötet” senast den 12 februari. De som anmäler sig får mer information senare om upplägget beroende på hur många anmälningar som kommer in. (Gotlands fotograferna gör en gemensam visning och behöver inte anmäla sig)

Månadens bild
Temat för månadstävlingen är Vinterbilder
Du har till Lördag kväll den 25 februari, att fotografera och lämna in en bild. Inlämning av tävlings bild senast den 25 februari via email till mejladress tavling@vaxjofotoklubb.se
– OBS! Bilden till månadstävlingen bör vara 1920×1080 pixlar. Max filstorlek 2 MB.
– Skicka bilden som en bifogad fil till tavling@vaxjofotoklubb.se.
– Förhandsvisningen kommer att ske måndag 27 februari och du har till tisdag kväll 28 februari på dig att rösta.

– Tävlingsresultatet redovisas på årsmötet, hemsidan, Facebook och Instagram.

Varmt välkomna

Styrelsen / Solveig