Riksförbundet Svensk Fotografi

Riksförbundet Svensk Fotografi är en ideell sammanslutning av fotoklubbar och enskilda medlemmar. Vår målsättning är att verka för fotografins utveckling, ge stöd till våra medlemsklubbar och tillvarata våra medlemmars intressen i fotografiska frågor.

Vänligen se deras medlemsblad Exponera på nedanstående länk.

Exponera

Vill du information och även Exponera till din egen e-post kan du skapa medlemskonto hos RFS se nedan.

Med bästa fotohälsningar
Riksförbundet Svensk Fotografi

Medlemskonto hos Riksförbundet Svensk Fotografi.
Detta system infördes inför årets Riksfotoutställning, och många skapade då konton för att kunna ladda upp sina tävlingsbidrag. Detta konto kommer att ha fler funktioner än att deltaga i Riksfotoutställningar, så vill vill uppmuntra alla medlemmar som inte redan skaffat ett att göra det. Med ett konto kan medlemmar prenumerera på information från oss, så att de får den direkt till sin e-post. Ett konto krävs även för att ladda upp bilder till årsboken, vars inlämning öppnade idag,

Instruktioner för klubbmedlemmar som vill skapa ett personligt konto på RSF:s hemsida.

• Klicka på följande länk: Registrera personligt konto (Länken är unik för din klubb Växjö Fotoklubb.)
  • Fyll i personliga uppgifter i formuläret som dyker upp.
  • Klicka sedan på länken i bekräftelsemailet som kommer och du är klar.