Månadsmöte 7 april

7 april , 2022

För Månadsmötet den 7 april har vi bokat klubblokalen på Alegatan 23 och på programmet står bland annat en bildvisning/föreläsning av 2021 års Klubbmästare Mats Samuelsson som ska visa och berätta om sina bilder och fotograferande.

Varje möte brukar vi ha en föreläsare och april månads föreläsare är

Mats Samuelsson – ”Klubbmästare 2021″

Mats började sin karriär som reprofotograf och efter studier jobbade han några år som mentalskötare innan fortsatte sin yrkesbana som fotograf på Mats Samuelsson AB, allt enligt Linkedin. Mats började med att frilansa på kvällar och helger innan han blev anställd på Kronobergaren. Han har levererat bilder till dagspress o kvällspress samt till kommun, landsting och företag.  Mats kommer att låta oss följa med till medelhavet och ta del av gatulivet som är det han tycker är roligast att fotografera. Han lovade oxå att dela med sig av något knep för att ha framgångar i Klubbmästerskapen.

Hålltider

18:30 Klubbinformation
18:45 Mats Samuelsson
19:30 fika
19:50 Jeopardy!
20:30 Månadens bild – resultat redovisas inklusive bilddialog
20:50 Avslut

Månadstävlingen genomförs enligt följande:

– Du skickar in din tävlingsbild till mejladress tavling@vaxjofotoklubb.se
1 bild/medlem senast fredag den 1 april.
– OBS! Bilden till månadstävlingen bör vara minst 1920×1080 pixlar. Max filstorlek 2GB
– Skicka bilden som en bifogad fil.
– Vi vill gärna att du skriver var bilden är tagen, för att kunna ha med det i tävlingsresultatet.
– Förhandsvisningen kommer att ske måndag 4 april.
– Du har till tisdag kväll 5 april på dig att rösta.
– Tävlingsresultatet redovisas på mötet, hemsidan och Facebook.
– Temat är ”Detaljer”.

Med vänliga hälsning

Ingela / Solveig

[wpseo_map max_number=”undefined” width=”60″ height=”300″ zoom=”-1″ map_style=”roadmap” scrollable=”1″ draggable=”1″ show_route=”0″ show_state=”0″ show_phone=”1″ show_phone_2=”1″ show_fax=”1″]